Oj vad längesen..

Nu var det jätte längesen jag skrev här.
Men det har hänt så mycket den senaste tiden.

Det har varit sommar-rocken hade skit kul där :)
Ja det hände ju lite tråkigheter på lördagen,men inget som var mitt fel för en gång skulle :P
Och det är inget jag tänkte acceptera iheller eftersom hon inte har bett om ursäkt.
Och inte nog med det utan sen fick jag reda på att nån hade suttit och snackat en massa skit om mig till min kusin. Men är det sånt dom gör för att roa sig så var så goda..
Tycker bara det är synd att folk ska göra så.Vill dom nått så får dom ju komma till mig..

Sen har jag fått reda på av min far att någon har kommit till honom och pratat om mig.
Det handlar allt från hur lite eller hur mycket jag dricker, hur jag är när jag dricker och om mitt sex liv.
Men hallo vem fan går till någons far å pratar om hans dotter så på det viste??
Det är ju absolut inte sant nått av det den här personen hade sagt.
Samma här vill dom nått så för fan kom till mig!
Jag vet inte iheller vem det är som har snackat till min far.
Men när jag väl får reda på det, ja som dom säger som man bädar får man ligga...
Jag kommer inte släppa det fören jag får reda på vem det är.
För jag kan inte fatta att man gör så. Tänk om jag skulle gått till den här personens föräldrar å gjort så. Nä då hade det inte varit lika roligt längre!
Men jag är glad att jag har så snäll familj =)
Och att jag har så underbara vänner som stöttar mig.
Dom vet ju verkligen om att det inte är sant =)

I onsdags var jag hos min kära vän Renée hade spel kväll.
För två år sen spelade jag,anna-karin,sandra och renee kort å snackade å hade allmänt trevligt hos renee.
Så hon tyckte det var på tiden vi gjorde det igen så det gjorde vi =)
Anna var också med hon hade med sin söta lilla dotter.
Renée hade gjort en jätte god jordgubbs paj.
Tycker inte om pajer annars men det var jätte god :D
Sen gick alla hem vid halv ellva på kvällen då hehe
Men jag stannade kvar hos Renée så man fick snackat av sig lite.
Vi satt och snackade till ca ett på natten, länge sen vi satt så länge å snackade en massa.
Det var skönt att fått göra det för hon är en av dom som verkligen känner mig.
Och där är nog inget som hon inte vet om mig thihi.
Är glad att jag har henne <3
I September ska hon och marcus få en liten bebbis =)
Dom har inte tagit reda på könet för det ska bli en suprise, men jag är hundra på att det är en pojke.

Nu är alla mina närmsta och äldsta vänner gravida eller har fått barn.
Renée ska ha
Linda Lejon ska ha i januari
Janica har fått sin söta lilla dotter
Janet har milia sen tre år tillbaka
Min kusin å hans tjej ska ha - Men det är ju inte vänner så utan han är i min släkt :P
Emma söfgren ska också ha snart - inte min äldsta vän kännt henne i fem år men ändå :P
Nu är det bara syster kvar sen är jag fan ensam om att inte ha..
Men det kommer väl nån gång i framtiden, förhoppningsvis..

I måndags kom min äldsta brors två barn till mina föräldrar.
Så har umgåts med dom hela veckan,träffar ju inte dom så ofta eftersom dom bor i ystad.
Så det kul att dom är här =) Saknar ju dom.

Vad mer kan man skriva????
Ja där är så mycket som har hänt men kan ju inte skriva allt :P
Inte mer än att jag är trött på mäniskor som ska gå bakom ryggen på en.
Och ska dom nu snacka så kan dom berätta sanningen å inte ljuga eller överdriva.
Tycker att sant som osant så ska inte ens föräldrar veta vissa saker.
Specielt inte ens pappa om ens dotter,men nu är det ju inte sant.
Men det spelar absolut inte nån roll.

Pratar med min älskade syster älskar henne över allt annat. Finns ingen bätter syster och är glad att jag har henne som MIN syster <3 älskar dig

Nä nu orkar jag inte skriva mer..
Ha det så bra allihoppa =)
kramar från mig

RSS 2.0