Tja

Sitter här å mår lita halv dåligt inte alls kul. Fy vad allt kan vara tråkigt ibland. Men vad ska man göra en torsdag? Finns inte så mycket att göra.

Jag förstår inte varför alla ska så mycket bry om andra hela tiden. Vissa borde sluta bry sig så mycket om andra som dom inte har att göra med. Tröttsamt värre ju.

Men så är det här i dena lilla hålan. Men det roliga är om folk snackar om en bakom ryggen får man ju reda på det direkt. Så är det lönt kan dom bara inte komma å säga det til en direkt? Är det folk man inte känner är det ju skitsamma. Men känner man dom tycker jag att dom ska stå upp vad dom gör å säger.. Det är så löjligt att hålla på så. Så höll man på när man var yngre, det är "fjortis" aktikt att göra så. Men men det är vad jag tycker.

Jag är glad att jag har vänner som inte beter sig så. Och dom vännerna kommer jag alltid att behålla. För är man vänner så är man.

Nej nu ska jag kolla lita tv.
Skriver mer sen. pyss

Renée och Jag


Idag fyller lilla renée 24år. Grattis gumman. Love yha <3

Jag


Deta är då jag i min narturliga hår färg. Det blonda då :-p Innan jag färgade och klippte det.

Jag!

 
Deta är då jag när jag färgade mitt hår brunt. Och klippte det kort

Hej hej

Ja då har man skaffat sig en blogg. Tänkte ju alla andra har det, så varför inte hehehe. Men jag vet inte bara vad jag ska skriva. Ska titta på sex and the city nu elva. Älskar den serien kan kolla på repris efter repris. skriver mer sen..
Så då var Sex and the city slut för idag. Tur det är varje kväll klockan elva :-)

Tänk att man sitter här 00:20 på natten istället för att gå och lägga sig eller läsa en bok eller nått. Men nu sitter jag ju här för att jag är uttråkad. Är aldrig trött på nätterna, bara på dagarna. Lide drygt är det. Tur att Renée också är vaken, så man kan snacka lita med henne på msn. Gud vad jag har sakanat den bruden. Vi träffades för ungefär för 11 år sen. Efter gymnasiet när både hon och jag skaffade pojkvän blev så att vi inte träffades så mycket. Men vi har alltid hållit kontakten. Men nu har vi börjat umgås igen som förr. Och det är jag väldigt glad för. För vi har skit roligt tillsammans och sen känner vi varandra så bra att vi kan snacka öppet om precis allt. Vi hade till och med kunnat ligga nakna brevid varandra om det skulle vara så hahahahahaha. Nej kanske inte nakna där överdrev jag lite.. Eller gjorde jag? Renée vet man ju aldrig med hehehe.. Nej men jag älskar den bruden, jag hoppas att hon aldrig lämnar mig.

Vist har jag många andra fina vänner. Janet och Janica som är tvillingar har jag kännt ända sen vi var tre år. Och vi är som systrar, deras syskon känner mina syskon. Så vi ser väl varandra allihopa som syskon. 

Sen mina andra vänner som jag inte har kännt så länge dom älskar jag också Kotten T.ex henne vill jag aldrig förlora. För hon och jag har skit roligt och vi är lika galna hehe

Nej nu ska jag äta chips med dippa.
Skriver kanske mer imon.
God natt å sov gott.
Puss och kram på er.

RSS 2.0