Då var det fredag igen

Ja då var det Fredag igen,fan vad dagarna går snabbt.
Igår var det över fint väder varmt å skönt. Och samma väder idag igen så jäkla nice :D
Man blir så glad å pigg när det är sånt här väder..
Idag ska jag först träffa Kyllan,sen ska jag hem till Jessica mitt lilla smultron =) För hon fyller år den 3:de April så hon ska ha party idag =)
Ska bli kul att partya med henne :D <3

I morgon ja vad händer då?!? Jo jag ska träffa en efterlängtad vän, men vem säger jag inte för det är en hemlis. Tror inte att ni känner den personen ändå :P hehehe Det ska bli kul att träffa dig längtar :D <3

Söndag blir en lugn dag =) Min bror Dennis två söner kommer hem till mina föräldrar =)

Sen på Måndag ska jag till läkaren igen :( Ska göra ett nytt prov igen fattar fan inte vad läkarna håller på med. Tror dom att jag tycker det är kul att få så långa nålar i mig eller??? Blir så arg :(  Sen när man har tagit det provet tar det en vecka innan man får svaren,drygt att vänta så länge ju. Men det kommer nog gå bra..
Sen när jag har varit där ska jag hem till mina föräldrar så jag får träffa ungarna :D
Träffar ju inte dom så ofta så det ska bli kul.
Den äldsta Samuel är elva år och blir tolv i januari usch han får inte bli så gammal.
Men som min mor sa det är ett helt år tills han blir 12 hehe men ändå vill ju att han ska vara liten :P
Sen brodern Liam är 9 år och blir 10 i December men han börjar ju också bli gammal och det vill jag inte i heller ju :P Älska er mina "små" pågar <3

Så hela nästa vecka blir det att hitta på en massa med dom. Dom åker ju inte hem fören på nästa söndag, en hel vecka med dom så kul :D

Nä nu ska jag gå och göra mig i ordning innan jag ska träffa kyllan.
Ha en trevlig helg allesammans :D
Ha det bäst
Kramiz

Tisdag

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Har faktiskt inte orkat :P
Men jag lovade lilla Kotten igår att jag skulle skriva lite idag.
Så vad ska jag skriva då?? Kan berätta lite om helgen som vanligt hehehe..

Fredagen: Kotten var hemma hos mig en runda på eftermiddagen =) Sen kom Dick upp till mig.Tog nån öl och snackade en massa skit.Senare på kvällen kom där lite andra folk. Lite gott å blandat hahahaha.
Hade en ganska trevlig fredag =)

Lördagen: Kotten kom hem till mig.Gjorde mig i ordning sen var det att börja dricka :P Sen kom Janet,Ludde och Alex =)
Satt här och förfestade sen vid kvart i nio stack vi till Club Pub. Det var K.R.A.M som skulle spela så där var en massa folk.Så tur man kom dit i god tid så man fick bord. Hade skit trevligt den dagen. Men roligaste var nog när Kottens jeans gick i sönder å hon gjorde dom till schorts vete fan hur det stavas bara :P Men kul var det iallafall hehehehe..
Tack alla för en kul och trevlig kväll <3

Just nu tittar jag på våra bästa år finns inget annat på tv.
När man tittar på den serien så tänker man,det är precis som här i Svedala.
Och det är verkligen så tragiskt men sant :P
Men jag skulle nog aldrig flytta ifrån Svedala igen,detta är mitt hem =)
Och vill att Kotten och Janica ska flytta hit saknar ju att ha dom här...
Vet inte vad jag mer ska skriva. Har egentligen mycket att berätta men vill helst inte skriva det här.
För man vet ju aldrig vem som läser detta,och av ren respekt och för min egen skull så tänker jag inte skriva det här :P
Nu blev ni allt nyfikna va?? hehe ja det får ni fortsätta vara också,för jag kommer inte säga nått :P

Imorse kom min kära mor hem till mig,sen gick vi å handlade lite sen cyklade hon hem =( Men ska hem till dom imorgon :)
Älskar min familj finns ingen bättre familj än min :D <3

Har jätte fina vänner som jag aldrig kommer förlora och jag älskar dom =) Och ni vet vem ni är <3

Nä dricka kaffe å ta en cigg nu mmmmmm vad gott :P inte bra kanske men gott hehehe

Ha det bäst
Kramizar

där ser man

Ja det var lite längesen jag skrev här nu. Så jag får väl skriva lite,min mor klagar ju på mig att jag inte skriver nått :P hehe
Så kan ju börja med helgen som precis varit.

Fredag: Kotten kom hem till mig vi satt å drack litta.Ercia och Robban kom upp sen gick vi ner på Kina resturangen å käkade. Sen upp till mig igen.Ercia och Robban gick ganska tidigt. Men istället kom Jessica å hennes syster,sen kom John också =)
Ja sen tog partyt "slut" hehe

Lördag: Kotten kom hem till mig igen,satt å drack igen hehe När vi väl blev pigga och runda om fötterna gick vi till Club Pub ett litet ställe här i Svedala. Kotten blev trött och åkte hem tidigare än mig.Men det tog inte lång tid innan jag också gick.Mådde skit illa helt plötsligt. Har ju i försej inte druckit två dagar i rad på ett jäkla bra tag.
Har haft skit skoj med dig Kotten :D Tack för allt verkligen TACK love yah <3

Söndagen: Ja då var man ju bara hemma och tog det JÄTTE lugnt.Malin och Daniel kom en liten runda på kvällen :D <3

Så har min helg sett ut hehe mycket skoj skoj :)
Det enda som inte har varit kul är att en kompis till mig som jag tycker jätte mycket om och alltid har skoj med är inte min kompis längre :( För en viss person som hon känner säger att jag har pratat skit om henne vilket jag inte har gjort.Hade det nu varit så hade jag stått för det,för då menar jag vartenda ord.Men nu är det ju så att det inte är sant.Skulle aldrig prata illa om henne. Tror att hennes kompis som har sagt detta till henne vill göra skit för mig för att hon är väl rädd att hon ska förlora sin vänskap med henne.Tycker det är väldigt sorligt när en person gör som mot en annan som inte har gjort nån av dom något ont.Och tycker också att det är väldigt själviskt av henne.
För jag kan inte komma på nån annan anledning till varför hon skulle gör så. Ja om inte för att hon mår bättre av det eller tycker det är roligt på nått vis.Men då kan hon ju inte må bra själv och det är ju absolut inte normalt.
Men jag hoppas att min kompis ändrar sig snart och inser att jag talar sanning. Love yah mitt smultron  <3 Din prinsesbakelse =)

Händer annars då?!?
Ja jag har ju inte berättat att två till av mina vänner väntar barn.
Renée min tjej kompis sen högstadiet väntar en liten bebbe men sin kille då förstås :P
Tycker det är sååå kul för dig/er gud vad jag kommer vara hos dig ofta när hon/han kommer =)Tror faktiskt att det är en pojke :P thih love yah <3
Emma som jag har känt ca 5-6 år väntar också sin första bebis med sin kille :) är jätte glad för er skull :D  Och jag tror Emma får en flicka thihi <3

Så nu är det 3st jag känner som väntar barn och alla tre väntar sitt första =)
Janicas bebis kommer om ca 3månader :D Längtar som fääään vill att han/hon ska komma nu ju :P =) Och jag är hundra på att Janica får en flicka :P
Älskar dig eller er får man ju säga thihi :D <3 <3

Ja sen händer det väl inte så mycket mer.
Imorgon ska jag träffa mor min en runda tror Malin också ska med :D Mycket trevligt Älskar er SÅ mycket.
På torsdag ska jag till läkaren i Malmö så får hoppas på att det går bra :) Men det gör det tror jag iallafall :P :)
Tänker inte berätta nått mer om det här fören jag vet allt :P Hoppas ni inte blev allt för nyfikna nu :P ;) =)
Ja som ni kanske har märkt så gillar jag att göra smilesar men det är för att ni ska se hur mitt ansiktsuttryck ser ett ut när jag skriver det. För vill att ni ska veta om jag är ledsen,arg,glad,skämtar och "flörtar"  Thihi så har ni fått svar på det med :P hehe

Vad ska man nu skriva då??? Mor min är du nöjd nu då? hehe lovar att uppdatera oftare mor med uppdatera menar jag då med att skriva oftare här :P hehe


Nä kolla på numb3rs sen gå och lägga sig kanske..
Älskar er min under under under under bara familj.
Älskar er med mina fina vänner.
Ha det så bra med er.
Kramizar


RSS 2.0