Tisdag

Nu var det ett bra tag sen jag skrev här. Har faktiskt inte orkat :P
Men jag lovade lilla Kotten igår att jag skulle skriva lite idag.
Så vad ska jag skriva då?? Kan berätta lite om helgen som vanligt hehehe..

Fredagen: Kotten var hemma hos mig en runda på eftermiddagen =) Sen kom Dick upp till mig.Tog nån öl och snackade en massa skit.Senare på kvällen kom där lite andra folk. Lite gott å blandat hahahaha.
Hade en ganska trevlig fredag =)

Lördagen: Kotten kom hem till mig.Gjorde mig i ordning sen var det att börja dricka :P Sen kom Janet,Ludde och Alex =)
Satt här och förfestade sen vid kvart i nio stack vi till Club Pub. Det var K.R.A.M som skulle spela så där var en massa folk.Så tur man kom dit i god tid så man fick bord. Hade skit trevligt den dagen. Men roligaste var nog när Kottens jeans gick i sönder å hon gjorde dom till schorts vete fan hur det stavas bara :P Men kul var det iallafall hehehehe..
Tack alla för en kul och trevlig kväll <3

Just nu tittar jag på våra bästa år finns inget annat på tv.
När man tittar på den serien så tänker man,det är precis som här i Svedala.
Och det är verkligen så tragiskt men sant :P
Men jag skulle nog aldrig flytta ifrån Svedala igen,detta är mitt hem =)
Och vill att Kotten och Janica ska flytta hit saknar ju att ha dom här...
Vet inte vad jag mer ska skriva. Har egentligen mycket att berätta men vill helst inte skriva det här.
För man vet ju aldrig vem som läser detta,och av ren respekt och för min egen skull så tänker jag inte skriva det här :P
Nu blev ni allt nyfikna va?? hehe ja det får ni fortsätta vara också,för jag kommer inte säga nått :P

Imorse kom min kära mor hem till mig,sen gick vi å handlade lite sen cyklade hon hem =( Men ska hem till dom imorgon :)
Älskar min familj finns ingen bättre familj än min :D <3

Har jätte fina vänner som jag aldrig kommer förlora och jag älskar dom =) Och ni vet vem ni är <3

Nä dricka kaffe å ta en cigg nu mmmmmm vad gott :P inte bra kanske men gott hehehe

Ha det bäst
Kramizar

Kommentarer
Postat av: Linda

då får väl jag skriva i min skita blogg :P tac för en trevlig helg gumman <3

2010-03-23 @ 16:53:28
Postat av: Anonym

hehehe ja det får du fanimej göra :P tack själv gumman. vi ses på lördag igen :D <3

2010-03-24 @ 10:56:00
URL: http://majlis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0