Vilken underbar dag :D

Ja fy för dena dagen har nog varit min tur dag :D

Sen i söndags har jag haft en jäkla huvudvärk som inte har velat försvinna å inte bara det utan har haft ont i min mage också.
Har inte kunnat somna för hur jag än låg så gjorde det ont i magen å i huvudet och när man väl somnat så vaknade jag av det några gånger grrr
Igår när jag gick å la mig hade jag ont men var inte lika farligt.
Idag vaknade jag med huvudvärk å bara lite lite ont i magen men har försvunnit under dagen =)
Men huvudvärken vägrar att försvinna men det kan jag ta hehe
Sen vid fyra tiden idag kom Linda Lejon hem till mig med fika =) Hade skit trevligt snackade om allt,har ju inte träffat henne på ett tag.
Och hennes mage har börjat växa nu thihi
Sen berättade hon att hon och Lars ska gifta sig år 2012 :) Och inte bara det utan hon vill att jag ska vara hennes brudtärna :D Och så klart vill jag det hade varit en ära ju.
Så jäkla glad jag blev å schokad eller hur det nu stavas hehe
Och blev riktigt rörd och som sagt super glad :D
Tack för idag och för att du vill att jag ska vara din brudtärna :D <3

Sen skulle Malin komma hem till mig tyckte hon verkade konstig med sina sms om att vi skulle vara själva å så. Men tänkte hon vill kanske bara vara själv med mig å kanske reda ut vissa saker :P
Men så iallafall så knackar det på dörren å jag skriker kom in, då kommer först pappa in sen mamma sen tommy och sen malin hehe
Snacka om att jag blev schokad och glad så klart men klart man blev schokad väntade mig bara malin ju :P
Dom hade köpt med sig kakor å jag satte på en stor kanna kaffe hehehe
Satt å pratade allmänt och skämtade å så =)
Sen pratade vi ut lite om vad som hade hänt vilket vi kom fram till att allt hade blivit missförstånd.
Och jag kan ärligt säga att jag har nog betet mig lite barnsligt hahaha Men var så arg och ledsen för något sånt har liksom aldrig hänt oss.
Men jag står för att jag har gjort fel i detta, så fort jag vet att jag gjort något fel eller så, så erkänner jag det.
Så allihoppa jag gjorde fel!!!
Kunde ju faktiskt ringt dom eller åkt hem till dom å snackat med dom,men så envis som jag är så gjorde jag inte det hehe
Men nu är allting JÄTTE bra igen :D
Är så jäkla tacksam för min familj, finns nog ingen då menar jag ingen som har det så bra som jag.
Jag älskar min familj över allt annat och dom älskar mig.
Min familj är allt för mig vi är så tajta och har så jäkla roligt tillsammans.
Vi kan prata om allt tillvarandra och litar på varandra =)
Och bara så ni vet så är det MIN familj hehe avendsjuka??? :P för det hade jag varit om jag hade varit er mohahahaha skoja bara eller njä eller jo eller nä eller gjorde jag hahahahaha
Och dom kommer alltid stå vid min sida vad som än händer. har dom alltid gjort :D
Tack för att ni kom idag :D
Älskar er JÄTTE mycket <3 <3 <3 <3

Men ni som har hållt på och kommenterat på dom andra inläggen,tro nu inte att ni har haft rätt.
För ni känner fortfarande värken mig eller min familj.
Och ni är fortfarande ett par fega jävlar som inte ens kan skriva er namn,vilket iförsej visar att ni tydligen inte känner mig.
Tycker fortfarande att ni är pinsamma eftersom ni har skrivit precis som om ni känner oss hahahaha ganska roligt faktiskt fan kan inte sluta skratta åt er.
Och så ni vet så står jag för vissa saker och vissa saker stämmer.
Fan alltså jag kan inte sluta skratta *asg*
Men jaja där kan ni sitta å tro för er själva....

Så dena dagen har varit helt underbar.
Först att bli tillfrågad om att bli brudtärna :D
Sen att mina underbara föräldrar och syskon kom :D
Happy happy

Och i morgon blir det att ta det lugnt som sagt,men vet inte vad jag ska hitta på bara.
Alltså nått som inte innehåller fest eller nått sånt.
Men hittar nog säkert på nått :P

Nä nu ska jag glo på tv
Tack igen min underbara familj för idag <3
Och tack igen Linda för idag <3

Ha det så bra
Kram kram  


Onsdag onsdag onsdag!

I lördags tvättade jag ju då litta. Jenny F kom hem till mig vi spelade kort å drack nån öl å bara chillade. Sen ner för att handla cigg å hon skulle käka på kina å jag var inte hungrig hehe
Träffade på en kompis som också skulle käka å han ringde dit vår andra kompis som också skulle käka. Så vi/dom käkade och drack en öl och jag å jenny fick vars en tequila :P hehe
Sen gick jag och jenny upp till mig gjorde vid oss sen hem till min kompis. Sen stack vi in till malmö till jennys kompis,sen skulle dom ut men då åkte jag hem. Var inte så taggad på att gå ut faktiskt.
Tur jag inte följde med för dom hade inte haft så roligt ändå, var nog för att inte jag var med hehehe :P
Söndag var man bara hemma å tog det allmänt lugnt.
Måndag samma där kollade på csi å medium som varje måndag :P =)

I går tisdag gjorde jag inte så mycket på dagen på eftermiddagen träffade jag min syster gick en liten runda med henne. Sen gick jag hem till Big Tony drack kaffe och snackade lite med honnom, mycket trevlig =)

Idag Onsdag har jag ringt några samtal gick upp sju i morse det ni hehe ni som känner mig vet om att jag går ALDRIG upp så tidigt annars hehe Bara om jag måste eller om det är viktigt :P
Ska tvätta klockan ett,ska till Tony till hans mysiga koloni sen idag.
Han har hållt på hela helgen fixat och donat där,så måste dit å kolla läget =)
Sen ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra anntagligen ingeting alls.

I morgon träffa syster på en kopp kaffe sen träffa Renée =)
Ska träffa Linda lejon också föresten anntingen idag eller imon =)

På fredag ska jag bara ta det lugnt ska på middag på Lördag.
Blev nämligen hem bjuden på stor middag hos mina föräldrar =)
Dom ska ha vänner som är ditt bjudna på middag,som vill träffa oss och mina föräldrar vill att vi ska träffa dom.
Så det är då mor å fars vänner,Jag,Malin,Daniel och min bror Tommy.
Min mor ska bjuda på tre rättersmiddag och jag kan faktiskt säga detta utan att överdriva eller säga så bara för att det är min mamma,men hon gör nog VÄRLDENS godaste mat.
Och ni som har ätit min mors mat kan nog instämma på det :P Ni brukar säga det iallafall :P hehehe
Så jag längtar tills på lördag så jag får träffa dom och äta hennes goda mat.
Hoppas hon gör sin aouli vete fan hur det stavas och hoppas hon gör sin egen bearnaisesås mmmmm det är sååååå gott =)
Ja så ser dom närmsta dagarna ut för mig..
Nu ska jag titta lite på tv.
Ha det bra alla
Kram kram


RSS 2.0