Vilken underbar dag :D

Ja fy för dena dagen har nog varit min tur dag :D

Sen i söndags har jag haft en jäkla huvudvärk som inte har velat försvinna å inte bara det utan har haft ont i min mage också.
Har inte kunnat somna för hur jag än låg så gjorde det ont i magen å i huvudet och när man väl somnat så vaknade jag av det några gånger grrr
Igår när jag gick å la mig hade jag ont men var inte lika farligt.
Idag vaknade jag med huvudvärk å bara lite lite ont i magen men har försvunnit under dagen =)
Men huvudvärken vägrar att försvinna men det kan jag ta hehe
Sen vid fyra tiden idag kom Linda Lejon hem till mig med fika =) Hade skit trevligt snackade om allt,har ju inte träffat henne på ett tag.
Och hennes mage har börjat växa nu thihi
Sen berättade hon att hon och Lars ska gifta sig år 2012 :) Och inte bara det utan hon vill att jag ska vara hennes brudtärna :D Och så klart vill jag det hade varit en ära ju.
Så jäkla glad jag blev å schokad eller hur det nu stavas hehe
Och blev riktigt rörd och som sagt super glad :D
Tack för idag och för att du vill att jag ska vara din brudtärna :D <3

Sen skulle Malin komma hem till mig tyckte hon verkade konstig med sina sms om att vi skulle vara själva å så. Men tänkte hon vill kanske bara vara själv med mig å kanske reda ut vissa saker :P
Men så iallafall så knackar det på dörren å jag skriker kom in, då kommer först pappa in sen mamma sen tommy och sen malin hehe
Snacka om att jag blev schokad och glad så klart men klart man blev schokad väntade mig bara malin ju :P
Dom hade köpt med sig kakor å jag satte på en stor kanna kaffe hehehe
Satt å pratade allmänt och skämtade å så =)
Sen pratade vi ut lite om vad som hade hänt vilket vi kom fram till att allt hade blivit missförstånd.
Och jag kan ärligt säga att jag har nog betet mig lite barnsligt hahaha Men var så arg och ledsen för något sånt har liksom aldrig hänt oss.
Men jag står för att jag har gjort fel i detta, så fort jag vet att jag gjort något fel eller så, så erkänner jag det.
Så allihoppa jag gjorde fel!!!
Kunde ju faktiskt ringt dom eller åkt hem till dom å snackat med dom,men så envis som jag är så gjorde jag inte det hehe
Men nu är allting JÄTTE bra igen :D
Är så jäkla tacksam för min familj, finns nog ingen då menar jag ingen som har det så bra som jag.
Jag älskar min familj över allt annat och dom älskar mig.
Min familj är allt för mig vi är så tajta och har så jäkla roligt tillsammans.
Vi kan prata om allt tillvarandra och litar på varandra =)
Och bara så ni vet så är det MIN familj hehe avendsjuka??? :P för det hade jag varit om jag hade varit er mohahahaha skoja bara eller njä eller jo eller nä eller gjorde jag hahahahaha
Och dom kommer alltid stå vid min sida vad som än händer. har dom alltid gjort :D
Tack för att ni kom idag :D
Älskar er JÄTTE mycket <3 <3 <3 <3

Men ni som har hållt på och kommenterat på dom andra inläggen,tro nu inte att ni har haft rätt.
För ni känner fortfarande värken mig eller min familj.
Och ni är fortfarande ett par fega jävlar som inte ens kan skriva er namn,vilket iförsej visar att ni tydligen inte känner mig.
Tycker fortfarande att ni är pinsamma eftersom ni har skrivit precis som om ni känner oss hahahaha ganska roligt faktiskt fan kan inte sluta skratta åt er.
Och så ni vet så står jag för vissa saker och vissa saker stämmer.
Fan alltså jag kan inte sluta skratta *asg*
Men jaja där kan ni sitta å tro för er själva....

Så dena dagen har varit helt underbar.
Först att bli tillfrågad om att bli brudtärna :D
Sen att mina underbara föräldrar och syskon kom :D
Happy happy

Och i morgon blir det att ta det lugnt som sagt,men vet inte vad jag ska hitta på bara.
Alltså nått som inte innehåller fest eller nått sånt.
Men hittar nog säkert på nått :P

Nä nu ska jag glo på tv
Tack igen min underbara familj för idag <3
Och tack igen Linda för idag <3

Ha det så bra
Kram kram  


Kommentarer
Postat av: mamma

hej hjärtat läste din blogg första gången för mig, vill först tacka dig för i går kändes skönt att träffa dig.jag måste vara ärlig att säga att jag inte har fått något intryk av att andra har pratat om oss inget skit snack i alla fall.jag har bara känt att dom har brytt sig om dig.vi ska nu vända en ny sida och inte haka upp oss på något gammalt utan nu går vi vidare med något som är positivt älkar dig över allt annars tack för det fina sms och bloggen du skrev loove you

2010-09-03 @ 10:06:09
Postat av: majlis

Nä jag vet det :P Men jag menar att dom som har kommenterat som inte ens känner oss, det är dom jag menar. För känner man inte oss så ska man inte uttrycka sig iheller om det jag har skrivit i dom förra inläggen.

Vist får folk kommentera men inte om saker dom inte vet nått om :P

Älskar dig min kära mor. Älskar er alla i min familj <3 <3 och du mor min du får fortsätta läsa den hädanefter och kommentera :P =) puss på dig

2010-09-03 @ 10:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0