Tja

Sitter här å mår lita halv dåligt inte alls kul. Fy vad allt kan vara tråkigt ibland. Men vad ska man göra en torsdag? Finns inte så mycket att göra.

Jag förstår inte varför alla ska så mycket bry om andra hela tiden. Vissa borde sluta bry sig så mycket om andra som dom inte har att göra med. Tröttsamt värre ju.

Men så är det här i dena lilla hålan. Men det roliga är om folk snackar om en bakom ryggen får man ju reda på det direkt. Så är det lönt kan dom bara inte komma å säga det til en direkt? Är det folk man inte känner är det ju skitsamma. Men känner man dom tycker jag att dom ska stå upp vad dom gör å säger.. Det är så löjligt att hålla på så. Så höll man på när man var yngre, det är "fjortis" aktikt att göra så. Men men det är vad jag tycker.

Jag är glad att jag har vänner som inte beter sig så. Och dom vännerna kommer jag alltid att behålla. För är man vänner så är man.

Nej nu ska jag kolla lita tv.
Skriver mer sen. pyss

Kommentarer
Postat av: Linda

Folk har faen inget liv som bryr sig om andra .. fucking neerd :P

Älsakar dig <3

2008-08-21 @ 15:36:04
Postat av: Jessica

Jag håller med dig det snackas så mykke skit så de e inte klokt ahh suck. pusspuss

2008-08-21 @ 15:39:58
URL: http://jessicamikaelalarsson.blogg.se/
Postat av: Renée

skit i dem... fast de inte e så lätt alltid!!!!

2008-08-21 @ 23:06:49
Postat av: Jessica

Nja jag vet inte det knakar till i det sen faller jag omkull:( Nja jag vet ifan va de e för fel:( pusspuss

2008-08-22 @ 00:13:08
URL: http://jessicamikaelalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0