Hejsan hoppsan

God dag på er!
Sitter och tänker på om där är en mening till varför folk är ensamma.
Eller väljer vissa själv att vara det?
Isåfall varför skulle man vilja vara det?
Jag vill ju inte leva själv i resten av mitt liv,jag vill gärna dela mitt liv med någon.
Så jag kan inte förstår varför vissa inte vill ha det så.
Inte kunna komma hem til någon och berätta om sin dag.
Ingen att kuna äta fruksot och middag med.
Ingen att kunna gråta ut till och ha någon som man kan prata om allt med.
Det är inget jag skulle vilja leva utan när jag väl hittar den personen.
För alla vill väl bli älskad och vara den som älskar?
Så varför väljer människor att leva utan allt det?
Jag är den som är ensam,men inget jag har valt själv. Utan har inte hittat just HAN än.
Skulle vilja vakna upp med någon och le och säga god morgon.
Skulle vilja han någon att äta fruksot och middag med.
Skulle vilja ha någon att säga jag älskar dig till och som säger det till mig.
Skulle vilja ha någon jag kollar på film å myser med.
Skulle vilja ha allt det man har när man har någon.
En vacker dag så kommer kanske just HAN till mig.
Hoppas han kommer snart man blir ju inte yngre precis hehe

Sen förstår inte varför vissa försöker få människor till något/någon dom inte är.
Varför man ska säga till någon att vara anderlunda för att någon annan inte gillar hur den personen är.
Ska man inte vara sig själv eller?
Jo det tycker ju jag att man ska va.
Varför i hella friden ska man vara någon som man inte är.
Då är man en person som någon annan har format och då är det inte riktigt du.
Man är den man är anntingen accpeterar man den personen som dom är eller så inte.
Om inte nä då är det inte iheller en riktig vän eller pojk/flickvän.
Jag är den jag är iallafall och det kan ingen ändra på.
Tycker att alla ska tänka så!

Hittade en massa brev från Renée idag som jag hade i min källare bland mina andra gamla saker. Var riktigt kul att läsa dom och det fick mig att tänka tillbaka på när man var yngre.
Tänk om man hade varit i den åldern igen,och om man inte hade gjort vissa av dom sakerna man gjorde då.
Om man inte hade tagit den första cigaretten,den första ölen eller den första groggen.
Och tänk om man inte hade skippat alla dom lektionerna på högstadiet.
Undra hur mitt liv hade sett ut då.
Hade mitt liv varit så mycket anderlunda?
Eller hade det sett likadant ut som det gör nu?
Jag tycker inte att mitt liv är piss,men hade varit mycket bättre om jag inte hade gjort som jag gjorde då.
Hade man kunnat så hade jag gjort om allt igen fast anderlunda.
Vännerna är det som är bra från när jag var yngre,för dom har jag fortfarande kvar.
Vilket jag är riktigt glad för :D

Tack min kära familj för ni finns där för mig <3
Tack alla mina vänner som finns där för mig <3

Malin min kära syster som jag har sagt miljontals gånger,tack för att du finns i mitt liv.
Eller får tacka mor å far för att dom fick dig, speciellt vår mor som kämpade för sitt eget liv för att behålla dig.
Hade inte mamma sagt emot läkarna så hade du inte funnits idag.
Så tack mor för att du inte lyssnade på dom =)
Älskar dig syster min <3
Älskar alla mina syskon men Malin och jag har ett speciellt band till varandra :)

Nu har jag fått skriva av mig lite,så nu är det dax för lite tv tittande.

Ha en bra kväll allihoppa.
kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0