Helgens gång

Ifredags var jag då hos Kotten och Norre.
Kotten bjuder hem mig till dom på en vanlig fest,men när jag kom hem till dom så säger Kotten ja det är liten fest för Norre också för att han har fyllt år.
Kunde hon ju sagt innan så man kunde köpt något med sig till han.
Men nä hon berättar det för alla andra förutom till mig och en anna.
Kotten är litta rolig ibland hehehe
Men vilket fall som så hade jag skit roligt. Dom skulle igentligen ut men jag skulle inte med så när dom skulle ut tänkte jag ta bussen.
Men dom bestämde sig för att skita i det som tur är :P
Malin och Daniel var i malmö hos brodern Tommy, så dom tänkte hämta upp mig innan dom körde hem men det var för tidigt.
Så Kotten tyckte jag skulle sova hos dom så det gjorde jag.
Men snällt av Malin å Daniel att dom ville hämta upp mig.
Och jag har nog inte haft så kul på skiiit länge =) Tack ska ni ha för en rolig kväll.

Lördagen åkte Kotten med mig till svedala =)
Vi gjorde oss i ordning sen kom hon hem till mig tog en öl å snackade en massa.
Sen gick vi hem till Dennis men stannade bara en stund,sen gick hem till Kottens kompis.
Spelade plump å tog nån öl och jag losade så klart hehe
Sen träffade jag Tony gick hem till han tog en öl sen gick jag hem.

Söndagen var en riktigt chill dag :P kollade på och käkade chips med dipp mmmmmm så gott =)
Så min helg har varit helt perfekt eller ja förutom att jag är en sms bombare när jag har druckit hehe
Inte så bra ibland men ja vad ska man göra man kan inte mer än att skylla på fyllet hahaha
Ska ta bort numer från min mob när jag ska dricka och lägga in det dagen efter,så slipper jag skämma ut mig på fyllan å villan :P
Ja så såg min helg ut =)

Idag var jag och Reneé i malmö och handlade hem mat så nu är man fattig igen :P
Och som vanligt hade jag trevligt med henne och fick pratat av mig IGEN hehe
Hon blir nog snart trött på mig hehe
Ikväll/nu snart blir det kräftor med god dippa till csi å medium =) Det är så jäkla gott med kräftor å med den dippan.
Jag frossar i mig ett helt sånt paket helt själv hehehehehe

Imorgon blir det att hälsa på Janica och Jonna :D ska bli såååå kul :D
Har saknat dom ju och Jonna har nog växt en hel del sen jag såg henne sist.
Ses i morgon :D <3
Sen när jag kommer hem ska jag träffa Jenny och hennes dotter =) Ska också bli kul :D

Onsdag då blir det NRJ in the park med Malin och Daniel, det blev de ändå =) 
Jag måste äta langos det är ju så jäkla gott..

Torsdag ja då ska jag hem till min kära moster och hälsa på :D  <3

Så ser min vecka ut än så länge :P

Nä nu är det färdigt skrivit för idag...
Ha det så bra alla
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0