jadå!

Ja då var det onsdag å idag händer det väl inget som vanligt.
Det är så jäkla tråkigt på var dagarna,men sen när helgen kommer ja då minsan händer det saker.
Men det är väl så när man bor i en liten by.


På fredag är jag bjuden hem till Kotten och Norre på fest =)
Ska förmodligen dit om jag kommer hem sen :P
Dom ska ut senare på kvällen men är inte så sugen på det.
Har inte råd till att gå ut kostar för mycket hehe
Men ska lösa så jag kommer hem tar bussen dit,men känner inte riktigt för att ta bussen hem själv från malmö på natten.
Men ska bli kul att festa med lilla Kottisch igen :D har ju saknat henne..

   <--- Jag och kotten




I morgon vet jag inte vad jag ska göra,får pengar iallafall jippi
Så det blir att handla så jag klarar mig tills på måndag.
För på måndag ska jag och Renée in och handla i stan =)

Nä nu orkar jag inte skriva mer.
Skriver mer sen eller imon Klockan är nu 15:50

Ha en underbar dag allesammans
kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0