inte så bra

hej på er alla.

Idag mår man inte så bra,har mått dåligt sen i söndags.
Har mått lite illa och haft en jäkla huvuvdvärk.
Har ju huvudvärk varje dag men nu har det varit änu värre än vad den brukar vara.
Men försvinner väl snart hoppas jag.

Helgen som varit har varit ganska roligt faktiskt.
Ifredags åkte jag till oxie till Jenny sen åkte vi och några andra in till malmö.
Vi gick till HB där hade vi ganska kul blev bjudna på dricka av en tjej som var där själv hehe.
Sen blev jag så trött så åkte hem å la mig.
I lördags gick jag hem till big Tony och drack nån öl med han,hade jätte trevligt =)
Söndagen ja det var en bakis dag hehe låg bara hemma och tittade på tv.
Kunde kollat på film med någon annan men mådde så dåligt så jag kunde inte :(
Hade inte varit så kul för nån av oss.


Nä nu ska jag träffa Renee hon vill tydligen äta pommes hehe
Skriver mer sen eller imon.

Då var man hemma igen var på mc donalds med Renee.
Fick pratat av mig lite med henne, känns skit bra att prata med henne.
Det behövdes verkligen och Renee är så bra att prata med.
Hon förstårs sig på mig och hon säger alltid dom rätta orden.
Tack så mycket min kära vän.
Love you <3

Nä nu ska jag kolla på en film.
Ha det så bra alla..
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0