veckan som gått

Ja veckan som har gått har varit hur bra som helst :)
Blev inte att jag åkte till Janica i Tisdags utan jag åkte dit på onsdagen istället =)
Hade jätte trevligt med henne å Jonna fick pratat av mig och hon hjälpte mig som vanligt :P
Janica och jag har gått igenom nästan samma saker så hon kan förstå mig lite annerlunda och lite bättre än andra kan.
Så tack Janica för att jag har dig som min vän <3 Och lilla söta Jonna så himmla go :)
Sen på kvällen åkte jag malin å daniel in till malmö och kollade på NRJ in the park.
Och det var mycket trevligt =)

I torsdags träffade jag jenny hade väldigt trevligt den dagen =) tack för en trevlig dag <3

Igår var jag bara hemma och tog det allmänt lugnt =) Det var hur skönt som helst.

Idag kommer Jenny till mig å då får vi se vad vi ska göra. Tror att vi bara ska vara hemma hos mig å bara ta det lugnt. Spela lite kort å snacka en massa skit :P



Nä nu ska jag ner till tvätten å snart kommer lilla Jenny :D

Ha det så bra med er
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0