Stackars Malin :(

hej hej på er.
Idag mår man så där har haft ont i magen å det har gått bak till "ryggen" men idag är det bättre.
Man ska inte klaga för malin har det värre :(
I Tisdags fyllde ju Malin år och hon mådde inte så bra,hon hade ont i magen å så.
Igår blev det värre å fick åka in på sjukan och fyra i natt fick hon opererat sin blind tarm :(
Så hon kommer kanske hem idag berors på hur hon mår,annars kommer hon hem imon.
Tycker så synd om henne får hälsa på henne sen om hon inte ska hem.
Tänker på dig min kära syster älskar dig <3



Imorgon är det  nyår å skulle fira den med Malin vi skulle hitta på nått. Men får nog bli att jag stannar hemma hos mor å far med henne.
Blir nog inte så rolig nyår för Malin ja inte för mig iheller för den delen..
Men men inget att göra åt..



Nä nu orkar jag inte skriva mer
Skriver jag inte i morgon så får ni alla ha en trevlig nyår
Ta hand om varandra
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0