dålig dag idag

Sist jag skrev så skulle jag till Idol med syster å fy vad roligt det var. Var riktigt ös där =) Nästa år ska jag lätt dit igen,ja om där är någon som är med där som man gillar iförsej :P
Mamma och Mona var också där dom satt en bit bort från oss,men vi kunde se varandra å vinka till varandra hehe..
Tack syster för du tog med dig mig :) <3



Idag vaknade jag nio i morse hade en jäkla huvudvärk,mådde illa och kallsvettades :(
Tog allvedon gick å villade mig men somnade. Sen vaknade jag somnade igen å så höll det på. Känns som jag har sovit bort hela dagen,men har mått fördåligt för att kunna hålla mig vaken.
Känner mig skiiit skum :(
Hoppas det är bättre imon..




I veckan ska jag till Janica å hälsa på henne. Var ett bra tag sen jag träffade henne och Jonna.
Dom har ju flyttat också så har inte sett deras nya hem i heller så ska bli kul att hälsa på dom..

Sen ska jag passa Kyllans barn på Onsdag. Så man har ju lite att göra i veckan =) Får bara hoppas på att man mår bra då.



Snart jul tiden går undana som bara den. Har inte köpt en enda julklapp än eller jo en faktiskt hehehe..
Ska handla alla julklappar när jag får pengar den 19:de
Vet på ett ungefär vad jag ska köpa till alla.



Har tänkt efter club pub på lördag så ska jag inte dricka förens på nyår.
För det har blivit för mycket nu min kropp mår inte så bra av det.
Och sist när jag höll en vit månad så mådde jag mycket bättre å plus att jag så mycket friskare å fräschare ut :P
Så ska ta det lugnt efter lördag.



Nä nu orkar jag inte sriva mer
Tänker på dig å familjen
Tänker på dig med
Hehe nu skriver jag i gåter men vill inte skriva mer än så här.
 

Ha en bra dag/kväll
Ta hand om varandra

Älskar min familj å mina vänner <3

kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0