2år sen idag

Idag är det 2år sen du gick bort :(
Jag kan fortfarande inte förstå att du inte finns ibland oss.
Ibland sitter jag och tänker att du bara har flyttat LÅNGT härifrån.
Och att en dag kommer du körande nere i byn, med ner rullade rutor och utan tröja hehe
Eller att du helt plötsligt ringer mig och har en dålig ursäkt för att ringa mig hehehe.
Fan vad jag saknar dig och jag saknar våra samtal vi hade innan vi somnade.
Du är saknad av alla, och älskad av så många.
Men vi vet att du vakar över oss och finns runt omkring oss hela tiden..
Saknar dig såååå mycket!
Älskar dig Sas nu och för alltid <3  Din Majlis!



I morse var min kära Mor hos mig :) Sen kom min kära syster också =)
Tack för en trevlig förmiddag <3

Sen vid tolv tiden gick jag bort till Janets jobb och höll henne sällskap till halv fyra.Pratade en hel del om hur mycket som helst hehe :) Tack för en trevlig eftermiddag <3



Nu ska jag dricka kaffe,äta donuts med choklad och kolla lite på tv.
Skriver mer sen

Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0