Alla hjärtans dag!!

Ja idag är det dagen alla älskar varandra eller nått. En sådan dag ska man väl ha alltid?
Själv har man inte firat det sen jag var 21år. Varför finns denna dagen igentligen? Skriver inte så här bara för att jag inte har någon att fira det med. Hade skrivit så här ändå.
Alla ger varandra blommor,nallar,choklad,gör middag,tänder ljus bjuder ut en middag. Allt det ska man göra ändå tycker jag. Ska inte bara finnas en dag till det!
Så fick jag det skrivet också.


Över till nått annat. Har haft en skiiit bra helg,så jäkla nice har det varit :D Älskar min familj <3
För ett tag sen köpte mina föräldrar en ny videokamera, så jag fick deras "gamla" Den är inte  gammal gammal, bara inte den senaste men kanske näst senaste hehehe
Men vilket fall som så tog jag hem den idag =) Så nu ska det börja filmas för hela slanten hehe
Ska filma på fester å så,kommer bli roligt att se det dagen efter hehe
Tänkte filma lite på Tisdag när jag fyller år också =)
Ska hem till mina föräldrar i morgon igen,ska göra min cheesecake där eftersom den ska in i frysen.
Så lika bra att göra den där och så ska jag sova där ska hjälpa min mor på Tisdagen.
Ska ha kalaset hos dom för alla får inte plats hos mig.
Tur att min föräldrar bor i ett stort hus så man kan utnyttja det lite hehehe

På Lördag fyller kotten 23 år och då ska man hem till henne =) Eller rättarsagt till henne å norre.
Och jag vet inte alls vad jag ska köpa till henne,och när man frågar henne vad hon önskar sig så säger hon bara vet inte.... Jag vill ju veta Kotten!! :P Vet att du läser detta, så säg nu vad du önskar dig!! :P


Nä ska kolla på tv nu.
Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag =)
Kram kram på er

Kommentarer
Postat av: Linda

hur vet du att jag läser din blogg ;) haha. :D

2010-02-15 @ 18:49:44
Postat av: Anonym

hahaha jag vet allt mohahaha :P

2010-02-15 @ 19:04:07
URL: http://majlis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0