Cheesecake!

Ja då har jag blivit klar med min Cheesecake som jag ska ha till imon.
Fick göra en extra en speciell till Malin hehe Hon tycker om båda chessecake men hon tyckte bättre om den som hon vill ha. Så vad gör man inte för sina syskon :P =)
Sen imon blir det att hjälpa mamma att städa och göra i ordning hos dom.

Dagens början!
Vaknade klockan 08.00 inte så tidigt kanske tänker ni,men för mig är det jävligt tidigt.
Vilket fall som så vaknade jag av att det borrades som FAN ute i trappen.Sen sluta det trodde jag då,men nä då hör jag ett jäkla bankande. Och det ekade i hela huset. Höll nästan på att bli galen. Och det höll säkert på i en halvtimme. Då hör jag min granne som bor ovanför mig,att hon pratade med killen som höll på att banka utan för min dörr. Så jag frågade henne vad dom höll på med. Jo då sa hon att killen som höll på där bytade lås till hon som bor brevid mig. Och Caroline som min granne då heter ovanför mig kände han killen som var där.. Men va fan bytar man ett lås i en halvtimme näääää det tar bara 10-15min. Blev skit irriterad och caroline tyckte jag skulle gå ut och säga till han hahaha
Hade jag nu jobbat och kanske hade jobbat natt så hade jag fanimej gjort det också hehe.
Sen vid halv tolv kom Janet hem till mig =) Och jag var väl inte på det bästa humöret hehe
Vi snacka litta och spelade lite på datorn. Sen skulle jag vara så duktig och dammsuga.
Vilket man nog inte ska göra om man är på lite dåligt humör och om dammsugaren är lite i sönder.
För när jag började dammsuga så åkte munstycket av hela jäkla tiden,sen åkte helt plösligt slangen ut hela tiden grrrrrr
Så vad gör då en sur Marie-louise då??!! Jo hon slår med hållaren till munstycket och kastar iväg dammsugaren.Så nu är den helt i paj så nu behöver jag en ny dammsugare Hahahahahahahahaha
Så vad har man fått lära sig nu? jo att dammsuga inte när du är irriterad eller bara på lite dåligt humör hehehehe
Jag hör Janet skrattar lite från stora rummet :P  Så hon frågade mig skrattande om jag hade vaknat på fel sida. Ja va fan vaknar man till sånt jävla oljud så kan man fan inte bli nått annat än sur hahaha
Nu sitter jag bara å skrattar åt det och tänker men va fan så jäkla sur hade jag inte behövt att bli. Men det var skönt faktiskt att få ut litta ilska, har inte blivit så sur på jag vet inte hur länge. Det kan behövas ibland för jag lugnade ju ner mig lite sen =)
Tur att Janet känner mig ju annars hade jag väl skrämt livet ur henne hahaha
Men sen iförsej hade där varit någon annan hade jag aldrig gjort så.
Tack för idag mina kära vän. Love yah <3


Så nu ska jag kolla lite på tv sen är det csi klockan 21.00 :D
Ha det bäst så länge
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har redan sett den filmen och den är jättebra verkligen, så den måste du se :) ses senare ikväll.. Pusspuss älskar dig <3

2010-02-16 @ 09:15:49
URL: http://malinhannalarsson.blogg.se/
Postat av: janet

damp, hahahahaha, du e för go

2010-02-16 @ 21:46:21
Postat av: Anonym

snarare adhd mohahahahaha

2010-02-16 @ 22:20:34
URL: http://majlis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0