dagarna som har gått

Ja då var det Onsdag och jag har inte skrivit på ett tag.
Så får väl skriva lite om dagarna som har gått..

I fredags satt vi hos mig å drack och spelade mitt drick spel som jag köpte innan jul.Det var lite klyddigt eller hur man nu stavar det hehehe. Jag stavar ju som en kråka eller till och med en kråka hade stavat bättre än mig hahaha
Men det gick ju ändå bra att spela det :P
Dom som var hos mig va Janet,Ludde,Malin,Daniel och Brandt,sen kom Max också.
Full å galen blev man ju,som vanligt hehe Jaja det är sånt man får leva med,bryr mig inte så mycket längre..
Men det var en kul Fredag iallafall =) så tack för en trevlig kväll alla!

Sen i Lördags fyllde lilla Kotten år :D Så hon hade lite party hos sig,sen stack vi ut =) Hade mycket kul speciellt när Kotten gick upp å sjöng med en okänd kille hahahaha Lät mycket bra hade inte kunnat göra det mycket bättre själv *asg*  En trevlig kväll även då :) tack tack =)

På Söndagen var man på kalas fasters man fyllde år =) Alltid trevligt att träffa släkten eftersom man inte träffar dom så ofta..Fast man var ju litta sliten från Lördagen :P

I måndags var jag bara hemma hela dagen och slappade =)

I Tisdags (igår) var jag hos min kära syster och Daniel på middag :D Dom bjöd på kyckling och ris med sallad mycket gott var det =) Tack ska ni ha.

Idag var jag och syster i Trelleborg hon skulle till läkaren,en vanlig koll bara. Tog bussen tio över nio och hon skulle vara där halv tolv men där gick ingen annan buss,isåfall hade hon missat den tiden. Så medans vi väntade på att klockan skulle bli halv tolv så gick vi och fikade.Hade jätte mysigt och det var trevligt att vara med henne lite själv =) Inte så ofta man är det nu för tiden.
Efter vi hade fikat kollade vi i lite klädes affärer.Kollade lite inne på J.C har ett present kort där.Hittade fina linnen men det fick jag ju inte köpa av min kära syster hehehe. Skulle prova ett par jeans men fick knappt på mig dom,men skulle ändå försöka dra på mig dom :P Så jag råkade nog sträcka en muskel mellan halsen å axlen för jag har dö ont där nu. Som Malin sa det var vad jag fick när jag skulle handla hahahahaha Men det går nog över tills imon..
Så inga kläder fick man köpt idag :( Nästa gång får inte Malin var med mig å handla för hon säger ju bara nä till varenda klädesplagg hahaha men jag älskar henne ändå :P :D
Vi gick då till läkaren när klockan började närma sig halv tolv.Och allt gick som det skulle =)
När vi kom till Svedala gick vi å handlade sen gick vi hem till henne å Daniel. Drack lite kaffe och kollade på en komedi film.Men Malin tyckte tydligen inte filmen var rolig för hon gick å gjorde annat.Men jag och Daniel fick skrattat några gånger,lite kul för jag och Daniel har samma humor. Vi har lite sjuk humor hahaha Det är bra för då vet jag vem jag ska kolla på sådana filmer med hädan efter :P hehe
Tack för en trevlig dag sis <3 ja till dig med Danne och det var kul att höra dig skratta :D
Tycker det är kul att se er så glada,det gör mig så glad :D <3
Nu är det tv som gäller för hela slanten :P

Men i morgon vet jag inte alls vad jag ska göra,jo städa lite ska jag juuuu!! :P
Men annars vet jag inte alls..

Men på Fredag kommer min mor hem till mig på morgonen,ska kolla på film å mysa :)
Sen ska vi in till the big city och handla :P Älskar mina föräldrar dom är mitt ALLT <3
Nä nu är det The real housewifes of New Jersey...
Så simma lugnt i detta vädret.
Ha det bäst
Kramiz


Kommentarer
Postat av: helena

Jag var också hoss dej din fiiiis rööööööööööv :D

2010-02-28 @ 20:18:17
Postat av: marie-louise

men sorry gumman,trodde jag hade skrivit ditt namn :(

2010-03-01 @ 11:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0