Fortfarande Fredag.

Ja då har man nästan precis kommit hem från Janet och Ludde. Jag,Malin och Daniel passade då Moa,Joel och Milia =) Hur lugna och goa som helst var dom =)
Janet och Ludde kom hem vid tio tiden,sen satt vi och pratade i en timme innan vi åkte hem =)
Det har varit en mycket trevlig fredag idag :D Känns så jäkla skönt när det blir så..

I morgon ska jag hem till mina kära föräldrar och mysa med dom :P =)
Vi ska käka tacos vilket jag inte har gjort på ÖVER länge,så det ska bli såååå gott =)
Sen ska vi ju kolla på melodifestivalen och äta lite godis till det thihi
Låter nästan som om jag vore 50 år eller nått hehehehehe
Men det är skönt att bara ta det lugnt,och kul att umgås med mina föräldrar. Händer ju inte så ofta längre.
Så denna helgen blir det bara en lugn å skön helg :D


Om fyra dagar blir jag 26år, ja jag vet jag tjatar om det hela tiden. Dryge mig va hehe men va fan får mer å mer ångest ju närmre jag kommer den dagen. Känns så jävla tråkigt vill gärna vara 18-20 år igen.
Allt var så mycket enklare då,å man behövde inte bry sig om sånt som man gör nu..
Men det går säkert över,min ångest för min ålder alltså.
Jaja så känner nog alla nån gång i sitt liv :P
Nä nu ska jag kolla lite på tv å sen ska jag nanna.

Sov så gott alla och ha det så bra
Kramiz


Kommentarer
Postat av: Malin

älskar dig, glöm aldrig det <3

2010-02-13 @ 12:13:58
URL: http://malinhannalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dig med gumman och glöm du aldrig det <3

2010-02-13 @ 14:38:16
URL: http://majlis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0