fortsättning från innan idag

Skrev innan att jag skulle berätta sen var jag var och gjorde,men det tänker jag inte göra mohahaha
Men efter det så träffade jag Janet en snabb runda =) Ska hem till henne i morgon :)
Var hos Malin och Daniel en stund och drack kaffe. Inte mycket hände där pratade knappt så jag gick hem efter ca en halvtimme.
Har precis käkat gräddad pyttipanna och den är riktigt god.
Och nu tittar jag på tv och skriver här :P
Tänkte skriva lite om helgen.


I fredags var Janet,Ludde och Zeke hos mig,syster var här också men hon var här bara en liten stund.
Vi drack litta och sjöng Sing Star,sen spelade vi pyramiden och det hade aldrig Janet eller Ludde spelat.
Försökte fylla Janet men det gick väl så där,för det slutade med att jag blev full hehe
I torsdags när jag och Janet var på netto hittade jag en jätte söt dusch munstycke som är till barn.
Fanns olika figurer och färg och jag sa till Janet och pekade på en som var lila att jag ville ha en sådan när jag fyller år. Och lite skämtade jag om det hahahaha
Och när dom kom så fick jag exakt den jag pekade på. För Janet hade sagt till Ludde att hon skulle köpa den till mig i födelsedags present för att jag önskade mig det,men Ludde tyckte att jag kunde få den den nu som en försenad inflyttningspresent =)  Tack ska ni ha :D
Så ja nu hänger den söta saken i min dusch,kommer bild på den =)
Hade jätte kul med er tack för en rolig fredag <3

I lördags skulle jag igentligen hem till min kompis Dennis,men jag mådde alldeles för dåligt.
Och det var inte som jag bara var bakis,utan mådde bara dåligt.
Så min far kom och hämtade mig,så åkte jag hem till mina föräldrar.
Vi åt smörgåstårta som mor min hade gjort,min mor gör nog världens godaste smörgåstårta :P =)
Till det kollade vi på melodifestivalen och så klart käkade vi en massa godis också.
Föresten Malin var också där hemma =)
Det var mycket trevligt att umgås med er.
Älskar er <3

Så såg min helg ut =)
bilder från i fredags kommer här. Där finns tyvärr inga foton på min kära syster från i fredags,så sätter in en annan bild på henne istället. Och där är ingen bild på mig i heller sätter också in en annan bild.

<-Janet
<- Ludde
<- Zeke
Den får hänga där för den fastnar inte på väggen.Men vist är den söt? :P Tack Janet och Ludde =) 

När vi var i Spanien och sitter på Min och Tommys balkong <- Min kära syster <3
Ett gammalt foto på mig,är 23 år där 

Har fler bilder men behöver ju inte lägga in alla,finns fler på ansiktsboken :P
Ansiktsboken har jag fått från Renée som hon i sin tur fick från Marcus. Tyckte det var litta roligt så jag har snott det nu :P

Nä nu vet jag inte mer vad jag ska skriva.. Kanske skriver mer sen.
Ha det så bra.
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Linda

din mammas smörgåstårta är den BÄSTA :D vaför ringde du inte o bjöd hem mig hehe..

2010-02-09 @ 17:44:34
Postat av: Anonym

hehehe för jag var ju inte hemma :P men vist är den hihihi

2010-02-09 @ 20:37:12
URL: http://majlis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0