Fredag fredag!!

Japp idag är det fredags mys hehe Renée tycker tydligen inte om det dära med fredags mys,så var tvungen att skriva det hehe

Min mor och min moster mona har precis varit här :D Mycket trevligt =)
Snart kommer syster och Janet :D
Sen vet jag inte alls vad som händer annars denna dagen..

Tänkte innan på att det var längesen jag träffade Milia (Janets söta dotter) så jag ska säga till Janet att vi får leka en dag när hon har henne :P :)
Sen Luddes dotter sa för ett tag sen från ingenstans att hon ville att jag skulle komma och äta middag med dom,och frågade dom om jag inte kunde göra det :D
Så jäkla söt, det är dom alla tre :D
Kul att vara omtyckt av barn =) Så jag väntar bara på en inbjudan av Janet & Ludde :P
Sen när jag får barn vet jag att dom/den kommer tycka om dom :D
Ganska svårt att inte tycka om Janet och Ludde med  familj thihi
Love you guys <3

Tror man stavar guys så hehe
Nä nu så ska jag glo på tv.
Skriver mer i kväll om jag inte glömmer det..
Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0