Idag

Idag var Jag och Janet å hämtade hennes goa dotter Milia hos hennes pappa Paul i Malmö =)
Sen körde vi till Janets jobb,å medans  hon jobbade så höll jag lite kolla på Milia.
Sötare unge får man fan leta efter :P Milia lekte lite för sig själv men från ingenstans kommer hon fram å kramar mig =) När barn gör så från ingenstans vet man att det kommer från hjärtat :D När hon hade kramat mig så sa jag awww tack å log,så frågade hon mig varför jag sa tack hehe så svarade jag henne jo för att du kramade mig.Hon vände sig om å sa ja okej sen fortsatte hon med det hon gjorde.
Så jäkla goooo <3
Imorgon bitti ska jag kanske passa Luddes två sötingar två-tre timmar på morgonen,om Janet ska jobba.Men ska jag inte det så ska jag ändå passa alla tre ungar några timmar i morgon kväll =)

Händer annars till helgen?? Hmm ja händer väl inte så mycket. Imorgon som sagt passa Moa,Joel och Milia.. Får se hur sent det blir å om man hittar på något senare. Men det tror jag inte jag gör.
På Lördag kanske jag åker hem till mina föräldrar och kollar på Melodifestivalen och umgås med dom.
Men det får vi se på Lördag :P
Orkar inte skriva mer nu.

Skriver kanske mer sen.
Ha det så bra så länge.
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0