Torsdag.

Har inte skrivit sen i Måndags så får skriva lite om tisdag onsdag och om idag =)


Tisdag.  Ja då fyllde jag ju år. Hade bara släkten där eftersom jag hade det hos mina föräldrar..
Och jag fick pengar pengar pengar pengar :D vilket jag ville ha. Sen fick jag dusch och body lotion och :D En film som jag har velat ha som jag inte har sett :D sen fick jag en prydnad sak av malin å daniel för den passade så bra in på mig hehe Det är ett tjej skalet som ligger på ett tangentbord med spindel väv och så står det på data skärmen Surfed too long! hehehe mycket fin och rolig hahaha.
Sen fick jag ett ljus i rosa som är en ros, ska få fler till den som en samling som man ska ha på ett fat å så. Tack alla för dom fina presenterna och tack för en jätte trevlig dag :D <3 <3
Och jag måste tacka mina underbara föräldrar för att jag fick ha det hos dom,och för att mamma lagade den goda salladen och dressingen :D <3  Älskar er!
Min sheescake gick hem också :D

Onsdag. Janet och Janica var hemma hos mig :) Jätte kul att ha dom här och det var första gången Janica var hemma hos mig. Så det var jätte kul att hon kom och hälsade på =)
Alltid lika roligt att umgås med er. Love yah <3
Sen vid sex tiden på kvällen då :P Kom Malin och Daniel hem till mig å åt sallad och sheescake =)
Daniel var ju sjuk i tisdags så han fick komma igår istället =)
Det var mycket trevligt att ha er här :D <3

Torsdag idag då :P
Idag har jag varit hemma hos Malin och Daniel på middag =) Det bjöds på spagetti och köttfärssås mycket gott :D Tack för en trevlig kväll <3
Nu är det Glee som gäller och efter det är de CSI Miami..

Imorgon vet jag inte riktigt än vad som händer. Det får man ta imon :P
Och på lördag är det ju Kottens dag :D Då ska man hem till henne och fira henne,ser framemot det :D Ska bli kul att festa lite med henne och se hur hon och Norre bor. Och i morgon ska jag köpa hennes present =) Men det kan jag ju inte skriva här hehe
Så vi ses på lördag Kottisch :) <3

Vad ska man mer skriva idag då?!?! Hmmm ja jag kommer inte på mer att skriva. skriver nog mer i morgon.

Ha det super så länge.
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Linda

de gör vi gumman <3

2010-02-18 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0