Umgåtts

Idag åkte Jag och Janet till Janica å umgicks lite med henne :D
Har ju saknat henne jätte mycket. Så det var jätte kul att träffa henne.
Fick känna på magen när bebisen sparkade =) Och jag har sagt till henne att jag tror att det är en flicka,jag är nästan hundra på det hehe Love yah <3
Efter när vi hade varit hos Janica körde vi hem till Janet.
Och när vi kom hem till henne fick man mc donalds mat av Ludde =) längesen man åt det och det var såååå gott :P tack ska du ha.
Sen kollade vi lite på tv och snackade lite. Tack för en jätte trevlig dag :D love yah <3
Och nu är man hemma å dricker kaffe å kollar på Vänner.
Vet inte alls vad jag ska skriva mer nu..
Skriver kanske mer sen,eller så gör jag det imon...
Ha det så bra alla.
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0