Konstigt!

Idag vaknade jag av en jäkla huvudvärk,mer än vanligt. Kallsvettig och konstig kände jag mig,och ont i hela kroppen hmmmm Mycket konstigt.
Sen inatt/morse drömde jag om dig Sas har inte drömt om han på jätte länge.
Drömde att vi typ var tillsammans men ändå inte.
Jag kunde till och med känna hans lukt,hans parfym som han alltid använde.
En parfym som jag köpte till han,och efter det köpte han alltid den thihi =)
Kommer ihåg att han sa till mig så här i drömmen, förlåt för allt jag gjorde ville inte såra dig.
Jag gjorde ett misstag och hoppas du kan förlåta mig och att vi kan börja om på nytt.
Grät i drömmen och sa jag förlätt dig för längesen,och sa jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra.
Sen från ingenstans var vi hemma hos någon men vem vet jag inte.
Och där säger han till mig nu måste jag gå,och han ville bara veta så jag inte var sur på han och att han älskade mig.
Jag började stor tjuta och sa att han fick inte lämna mig så bara igen.
Han sa det måste jag tyvärr och sa ta hand om dig,var rädd om dig och jag älskar dig.
Och så "kysste" han mig, och så försvann han och jag vaknade och grät.
Kanske därför jag mådde så konstigt när jag vaknade.
Börjar gråta när jag tänker på drömmen, saknar han som FAN!

Över till något annat,så man får tänka på lite annat.
Igår kväll vid nio tiden kom renée och hämtade mig.
Körde och käkade,sen körde vi och kollade posten till någon.
Sen skulle vi köra å smyga på Malin och Daniel som var ute med nemo.
Men Daniel såg direkt att det var vi i bilen.
Renée hade inte den bilen hon brukar köra,så vi trodde ju inte att dom skulle se att det var vi hehehe
Det var kul att träffa dig igår =) Får träffas snart igen fast en längre stund :P :)

Idag ska jag inte göra nått bara ta det lugnt å chilla =)
Skriver kanske mer sen..
Ha det bäst
kramiz

Kommentarer
Postat av: Linda

Han kanske ville säga dig något i drömmen. kanske säga förlåt att han behandla dig så. Love you <3

2010-02-03 @ 22:00:03
Postat av: Anonym

ja kanske ha ville :) men som jag sa i drömmen så hade jag förlåtit han för länge sen.. och det har jag. det gjorde jag sen den dagen vi började prata med varandra som vänner. Dom sista veckorna innan han gick bort :(

Usch nu kommer tårarna igen.

Love you to <3

2010-02-03 @ 22:03:54
URL: http://majlis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0