Besök :)

Heeej på er idag!

Idag kommer Malin,Daniel,Mor och Far hem till mig.
Ska dricka kaffe och äta kaka/cheesecake =)
Har skickat sms till min bror Tommy också om han vill komma.
Men han har inte svarat mig än,han jobbar ju så mycket så jag tror inte han kan komma.
Men tänkte man kan ju fråga för ibland jobbar han hemma eller slutar tidigare.
Hoppas han gör nått av det :P =)
I morgon är det helg igen..
Är inne på min tredje nyktra helg =)
Och det går så bra så :)
På lördag fyller min brors äldsta son 11 år, Dennis son då..
Fy 11år vill att han ska vara liten ju :( :P
Jag till och med drömde om han inatt och då var han ungefär 13-14 år hehe
Liam hans lille bror blev nio i december han börjar också bli stor.
Tycker inte om det vill ju att ni ska vara små :P
Men eftersom dom börjar bli stora,så tycker jag att manlin och daniel ska bli med barn :P
Vill ju bli moster nu snart hehehehehe
Så Malin kom loss nu hahaha :P
Imorgon ska jag bara vara hemma och glo på film.
På lördag till Samuel sen på kvällen ska jag upp till min granne som har inflyttningsfest.
Jag ska ju då inte dricka,får ha med mig nån läsk :P
Nu ska jag städa lite här hemma och diska,så här är fint när folket kommer =)
Kanske skriver sen ikväll.
Ha det så bra så länge
Kramizar

Far och min Mor på bussen.Far min och lite av min mor. Vi sitter på bussen till vårt hotell i Spanien Tommy,Jag,Daniel och Malin på hotellrummet innan vi skulle till stor staden och partya lite =)

Bilderna är från när vi var i Spanien.
Första bilderna är på mor och far.
Den sista är på min bror Tommy,Jag,Malins man Daniel och sen är det min syster Malin
Helt underbar resa hade skit kul med er alla.
Love yah <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska li skoj att fika hos dig.. HAHA moster, jadu, dröm ett bra tag till.. Vi har ju Nemo ;)

Älskar dig big sis <3

2010-01-21 @ 13:11:03
URL: http://malinhannalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehehehe ja men det är en hund vill ju att ni ska ha en bebis :P nu när samuel och liam börja bli stora juuuu :P hehehehe love yah

2010-01-21 @ 15:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0