Då har dom åkt hem

Ja då har mitt sällskap åkt hem :( Träffar ju dom på lördag när vi ska till samuel =)
Det var jätte trevligt att ha dom här :D
Mamma tog med sig sin hemlagad pizza så vi åt det.
Sen blev det kaffe och cheececake, vilket dom tyckte tydligen mycket om :P :D För dom åt ju nästan upp allt hehehe
Tack för en trevlig vistelse älskar er!
Tommy ringde och han hann inte komma hit,visste jag ju nästan eftersom då han jobbar så mycket.
Men han kanske skulle komma en runda på söndag om han hann då =)
Nä nu ska jag glo på tv,ska titta på glee.
Malin jag vet att du kommer läsa detta, ja jag ska titta på glee :P vilket jag inte då har gjort innan,men malin följer det. Men där är inget annat på tv så det blir att glo på det..
Ha det gytt
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte trevligt igår. Tack så mycket.. Din cheesecake satt sig bra i min mage.. du får göra det oftare :D.. UUUUH ja, glee är sjukt bra :D

Älskar dig

2010-01-22 @ 11:55:17
URL: http://malinhannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0