heeej

Hej på er idag.
Inlägget från igår kom in idag hehe har ju glömt hur man gör :P
Men nu vet jag hur man gör.
Skulle träffa Janet idag men det blev inte så.
För hon slutade tidigare idag och då skickade hon sms till mig och frågade om vi skulle träffas tidigare,men jag hade inte hört att jag fick sms.
Så när jag väl svarade på hennes sms så var hon redan hemma.
Men träffar säkert henne en annan dag i veckan :)

Vad ska man göra idag då?? Det blir väl att titta på tv och spela lite tv spel :P
Hade det varit sommar hade man kunnat sitta ute eller göra nått,men det går ju inte i detta kalla vädret...
Hatar vintern usch!! Ge mig sommar nu!!

Grönan var och hälsade på mig en snabb runda idag också :) Var kul att träffa han,var ett tag sen man träffade han ju..

Sen har man ju huvudvärk som jag då har varenda dag..
Men ibland är den värre, som idag då.
Hatar att ha huvudvärk,det tar ju en på krafterna också.
Jag skulle vilja vakna en dag utan att ha det.
Får väl beställa tid till en läkare igen,så dom får kolla upp det ordentligt.
Men dom kommer väl bara skylla på rökningen och på en massa annat.
Men det ska jag säga att det ska dom inte göra,för dom kan inte skylla på det till allt.
Dom har ju förmågan att göra det till ALLT.

Nu kommer jag inte på mer att skriva,kanske skriver mer sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0