länge sen nu!

Hallosan!
Gud va längesen det var jag skrev här.Lite mer än ett år sen hehe.. Hade glömt att jag hade denna.
Och det har hänt mycket sen dess.
Vet inte alls vart jag ska börja.

Kan börja med att min kära lilla syster har flyttat ihop med sin pojkvän Daniel. I svedala då hehehe och dom bor bara tre minuter från mig :P :)
Är glad för deras skull. Men vill ju att min lilla syster ska vara min lilla syster, vill inte att hon ska bli stor :P thihi
Och där kommer väl snart barn å hela den biten också,förlovade är dom redan :P :D
Fan vad tiden går fort.
Love yah <3




Och sen har Janet som jag har känt sen vi var tre år har gift sig :D
Hon gifte sig den 05/09-2009 :D
Hennes man heter då Christian Lundin men kallas för ludde,han har två barn sen innan som är tvillingar hur goa som helst :) Moa och Joel heter dom.
Milia som är Janets dotter är 3år och hon är så go den tösen :D
Och Ludde är nog den snällaste människan jag har träffat på :P Och jag är så glad att Janet har honom.
Det skulle funnits fler som Ludde..
Ni är världens underbaraste och jag är så glad att jag får ha er som mina vänner :D love yah <3

Sen Janica Janets tvilling syster är gravid :D Och jag är så glad för henne. För jag vet att hon har velat ha barn  läääänge..
Janica träffar jag inte så ofta :( Vilket jag hade velat göra. Men vi vet vart vi har varandra iallafall. Älskar dig gumman <3

Kotten ja lilla kotten :P Hon har flyttat till malmö med killen (Norre). Är glad för hennes skull,men tycker dock att dom kunde bott här i svedala :P
För man träffar ju inte henne iheller så ofta längre. Men samma som henne vi vet iallafall vart vi har varandra :)
Love yah <3

Reneé har flyttat ihop med Marcus igen :D Är jätte glad för henne/dom.
Och sen klarade hon sitt körkort för ca 1månad sen :D  Love yah <3

Jag tycker att alla skaffar pojkvän/flickvän till höger å vänster. Och dom flyttar ihop,skaffar barn,förlovar sig eller gifter sig.
Men lilla jag står fortfarande på samma plats,alltså har inget av det..
Jag har iallafall fått en tvåa nu nere i byn så jäkla gytt :D Älskar denna lägenheten :)
Men jag skulle också vilja ha det andra har.
Vill ju bli kär igen ja om jag vågar och tillåter mig att bli det igen.
Har ju inte varit det sen jag var 21 år och var tillsammans med Jimmy.
Jimmy gick tyvärr bort den 8/2-08
Saknar han som fan! Veckorna innan han gick bort pratade vi med varandra varannan dag.
Vi pratade alltid på kvällen/natten och då pratade vi om allt.
Vi pratade så länge att vi nästan somnade med luren i handen :)
Och när han gick bort väntade jag fortfarande på att han skulle ringa :(
För jag kunde inte förstå att han var borta.
Förstår jag nog fortfarande inte.
Men det är den enda killen jag har älskat å varit så kär i.
Fan vad jag saknar han!!
Älskar dig för alltid sas R.I.P

Men det jag skulle komma till är att jag är 25 fyller 26 om en månad,känner att jag har litta bråttom :P
Alla mina vänner har något av det jag skrev innan, och då tänker jag men va fan är det bara jag kvar eller hehehe
Alla säger det kommer eller ja men du är inte så gammal än.
Nä men 26 år hallo snart 30 vill ju gärna ha barn innan jag blir för gammal hehe
Men så är det ju,iallafall med första barnet ska man var "ung" tycker jag :P
Ja jag har fyra år på mig iallafall hahahahaha

Över till något annat.
Förlorade en vän för ett tag sen.
Ärligt så saknar jag henne för vi hade skit roligt ihop.
Och vist så var jag ingen ängel men det var inte hon i heller.
Hade vi bara träffats och pratat om det från allra första börja från då när allt blev fel,så hade vi kanske fortfarande varit vänner nu.
Jag står för vad jag har gjort och sagt absolut.
Men som sagt jag saknar henne hon gör kanske inte det gentemot mig,men det får jag ju ta isåfall.
Jag gör det i vilket fall som..
Min vän sa  vänskap e aldrig försent att återuppta.Men jag tror faktiskt att det är de.
Jag förstår inte hur det kunde bli så här,men det finns en orsak till allt.
Hoppas på att det blir till en bra orsak då och inte åt det dåliga.
Att det kommer vända å kanske bli bra,men det har jag svårt att tro.
Ja vilket fall som så saknar jag henne..



Vad ska jag mer skriva?.?.?
Kan skriva vad jag gjorde i helgen inte för det är så intressant hehe
Var hos mina föräldrar hela helgen och tog det lugnt med dom.
Sen idag åkte vi hem till Malin och Daniel. Drack kaffe och åt kanel bullar gott gott =)
Inte så intressant kanske hahaha

och nu sitter jag och väntar på att golden globe awards ska börja.
Det börjar klockan 02:00 på kanal 9 och det är om ca 10min.
Förstår inte varför det ska vara så himla sent.

golden globe awards
Och mitt lilla hallon (Jessica) vi får träffas snart tycker jag :P :D
I morgon ska jag träffa min Janet :D  <3
På tisdag kommer förhoppningsvis Janica :D  <3

Nu börjar golden globe awards å nu vet jag varför det började så sent för det är direkt hehe
Skriver mer imon om jag inte glömmer det.
God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din tur kommer också, vänta ska du se :)

Jag är din lillasyster, även fast jag har blivit lite vuxen hihi. Älskar dig <3

2010-01-18 @ 15:59:08
URL: http://malinhannalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0