Fortfarande Lördag :P

Ja då är jag hos mina underbara föräldrar :D
Vi var och hämtade pizzor och köpte en massa gott gott,som då far min bjöd på :D
Har kollat på film The Time Traveler's Wife och den var ganska bra,men den var lite komplicerad.
Så denna dagen har varit hur bra som helst :D
Och nu tittar jag på en film på femman,som snart är slut..
Ska titta på Criminal Minds som börjar 23:50 har ju missat några avsnitt från säsong 3.
Och reprisen från den säsongen är varje dag på nätterna,förutom söndagar, måndagar och tisdagar.
Väntar på att fortsättningen på säsong 5-6 ska börja,för jag älskar den serien..
Och jag hoppas att desperate house wifes och uggly betty ska börja snart.
Läste att denna säsongen av uggly betty ska vara den sista säsongen,sen är den slut för alltid :( Mycket tråkigt tycker jag.
Nä nu orkar jag inte skriva mer,och criminal minds börjar ändå snart.

Skrives imon
ha de gytt
kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0