Glömde igår :P

Glömde ju skriva mer igår hehe
Men jag kollade på den nya filmen Fame.
Den var väl så där,trodde det skulle hända lite mer.
Så jag blev lite besviken faktiskt.
Sen efter jag hade kollat klart filmen så gick jag och la mig.
Idag mår man inte så bra,förkylningen är sämre idag :(
Vaknade flera gånger i natt och i morse att jag inte kunde andas.
Hoppas att det blir bättre tills imon.

Har laddat ner och bränt en massa filmer nu till helgen.
Ska ju bara vara hemma och ta det lugnt igen :)
Ja jag ska kanske umgås med syster också :D
Älskar min syster över allt annat,jag hade aldrig klarat mig utan henne.Hon är mitt ALLT!! <3

Nä nu ska jag kolla på tv. Skriver mer sen om jag inte glömmer det hehe
Ha det gytt så länge
Kramiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0