Helgen,veckan

Hej på er.
Har inte orkat skriva fören nu.
Just nu är jag hemma hos mina underbara föräldrar :)
Har saknat att vara här,så det känns skönt att vara här.

Jaha vad har hänt i helgen då?.?
Ifredags var jag ju hemma och tog det lugnt. Janet och Ludde var hos mig på kvällen. Jag fixade ju Janets naglar och Ludde drack öl och kollade på tv. Han hade nog inte så kul medans vi höll på med hennes naglar :P Men det var trevligt att dom var hos mig iallafall :P
I lördags var vi först hos Samuel och firade han :) Det var kul att träffa han och Liam,träffar ju inte dom så ofta.
Sen när jag kom hem gick jag upp till min granne som hade inflyttningsfest.
Alla drack och jag var nykter men kul var det ändå.
Sen åkte jag hem till Dennis en killkompis som också hade fest.
Där var Janet,Ludde,Kyllan,Vickan och tre andra som jag inte kommer ihåg namnen på hehe
Sen åkte vi in till Malmö och gick till heart break eller ja det heter inte det längre.Men kommer inte ihåg vad det heter.
Hade skiiit skoj även fast jag var nykter :)
Man har så mycket roligare när man är nykter hehe
Tack alla för en rolig helg :D <3
Söndagen blev ju en slappe dag =)
Igår åkte jag hem till mina föräldrar,som jag är hos nu som sagt..

Vad händer annars i veckan då?
I morgon ska min mor komma hem till mig och fika =)
På Torsdag kommer kanske min bror Dennis till mig en runda och hälsar på :)
På Fredag ska jag och syrran till Malin westberg förhoppningsvis :P =)
Sen helgen blir att bara ta det lugnt eller så får man hitta på nått kul.
Ja så länge där inte är alkohol inblandat så :P Räckte att alla drack i helgen som jag var med hehehehe. Jag ska nog umgås med syrran lite,var längesen vi umgicks nu ju..
Ja om hon kan förstås hehe
Sen tänkte jag höra med min bror Tommy om han vill komma å hälsa på i helgen..

Vet inte vad mer jag ska skriva. Jo att jag vaknade idag med så klart huvudvärk fast lite värre än annars,men inte bara det utan jag hade ont i halsen också. Vilket jag har då fortfarande hoppas bara att det går över,så jag inte börjar bli sjuk.. Nä nu ska jag ta kaffe och gå å röka.
Skriver kanske mer senare ikväll..
Ha det så bra så länge..
Kramizar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kan nog fixa så vi leker ihelgen.. Så kul att mamma har börjat vara hos dig så mycket.. :) älskar dig

2010-01-26 @ 13:13:22
URL: http://malinhannalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja så bra :D ja vist är det =) hon hade varit hos dig med om du inte hade jobbat.. men vi kan ju gå hem till också en runda imon ju :D älskar dig <3

2010-01-26 @ 16:38:22
Postat av: janet

det heter breeze nu, tror det stavas så, hehe

2010-01-28 @ 18:19:44
Postat av: Anonym

ja breeze så var det ja hehehehe

2010-01-29 @ 12:16:51
URL: http://majlis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0