Nu så

Så nu har jag smakat av dom båda cheesecake.
Och dom blev faktiskt mycket goda =)
Jag älskar choklad bästa godiset som finns hehe
Men jag tyckte att den vanliga faktiskt var godare :P
Så nu kan man göra det när jag fyller år och veta att det blir gott :)
I morgon bitti kommer min mor till mig och då ska hon få prov smaka thihi
Idag skulle igentligen Janica komma,men hon kom inte :( Hon mådde kanske inte bra eller så skulle hon jobba..
Har sagt till Janet att komma nu en dag i veckan,så hon får prova på min cheesecake.
Så har hon tid nu en dag så kommer hon.
Och jag tror att hon kommer tycka om dom :P jag tror att hon kommer tycka mer om chokladen,för hon är som mig älskar choklad =) :P
Och coca cola kan vi inte leva utan,å våga den som får för sig att hälla ut cola framför våra ögon hehehe
Ja som sagt vi ÄLSKAR coca cola :P
Nä nu orkar jag inte skriva mer ska spela lite tv-spel sen ska jag nanna..
Skriver i morgon.
Sov så gott
kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0