Usch vilket väder!!

Fy vilket väder det är,hoppas att det blir bättre tills imon.
Idag vaknade jag av halsont igen :( Och det blir inte bättre,så jag börjar nog bli förkyld, inte alls kul!! Och kallt är det hemma hos mig. Håller på att koka vatten till mitt te,så blir man lite värmare iallafall. Som idag hade det varit skönt med lite värme från någon :P Men sådan tur har man ju inte hehe

Idag var mor hos mig vi kollade på film,åt bulle,kaka och drack kaffe. Det var jätte mysigt =)
Sen gick vi hem till syster yster. Var trevligt att vara där,har inte varit där på ett litet tag nu ju..
Vi spelade lite wii och drack ännu mer kaffe.Eller jag mamma drack inte för Malin hade lagat för starkt kaffe hahahaha Men malin tycker om starkt kaffe,lite kille i henne är där nog :P hehe
Sen vid halv fyra tiden kom Far och hämtade Mor.
Sen gick jag hem och Malin bor bara 3min från mig,men det kändes som en evighet i detta vädret.

Filmen vi kollade på heter A Walk To Remember har sett några gånger innan,men längesen nu.
Den är så jäkla bra, så man kan se den flera gånger.
Så som killen är i filmen,så skulle alla killar varit. Men så är det bara i filmer,för det mesta iallafall. Och dom som inte har sett filmen borde se den =)

Så då var mitt te klart fy faaaan vad gott det blev. Indian Chai med lite socker,mjölk och grädde. Första gången jag smakar det te:t Brukar dricka Chai late ute och det är över gott.
Men det är ju inte alls samma sak som jag har nu. Men som sagt gott blev det :)

Skriver mer sen
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0