fredag

Ja då var det fredag igen. Fan vad dagarna går fort.
Om lite mer än två veckor blir jag 26år 26 26 26 usch.
Vet att jag tjatar om det hela tiden,men 26 är faktiskt mycket :P
Men som Janet sa igår 26år är inte gammalt och vi är fortfarande unga och snygga.
Ja vist är vi det hehehe
Janet och Janica fyller exakt en månad efter mig 16 mars och blir då 26..
En sak som är bra är ju att vi ser defenetivt inte ut som det.
Jag ser ju ut att vara 22 kanske hehe
Vilket som är bra,för när jag blir äldre kommer jag fortfarande se ung ut :P
Och som sagt så har Janet barn och är gift å så.
Janica har ett barn på väg,inte gift men är sambo.
Som jag också tjatar om är att jag har inget av det,och känner mig väldigt stressad.
Men ja som alla säger så är jag fortfarande ung och har hela livet framför mig, och att det kommer.
Men vist har jag det,men nån måtta får där ju vara.Vill ju inte bli en gammal mamma :P
Nä nog pratat om det...

Är fortfarande förkyld :( så jäkla tråkigt,men i försej så ska jag ju ändå inte göra nått i helgen.
Så det gör inte så mycket,får gosa ner mig i soffan och titta på en massa filmer.
Men hade ju varit mysigt om jag hade haft någon att mysa med,så man inte är helt själva.
Är inte helt desperat efter det,men det hade varit mysigt hehehehe

"Pratade" med min bror Tommy igår,han ska kanske komma och hälsa på oss i helgen :D
Träffar ju aldrig han lite synd tycker jag.. Men jag vet att han har mycket att göra och är en väldigt upptagen man hehe :P

Tänkte på det att nu när jag inte dricker och inte gjort dom tre senaste helgerna,så vet jag ju verkligen vem som är mina vänner.
Sen när jag väl kan dricka så vet jag vem jag ska höra av mig till. Till dom som har umgåtts med mig fast jag inte har druckit.
För då vet jag att dom inte är med mig bara för att jag dricker, och då är det så mycket roligare att festa till det lite..

Nä nu ska jag kolla på Ellen show på femman..
Skriver mer sen.
Ha det bra så länge..
Kramiz




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte gammal :D haha.. Inte i ditt sinne iaf.. Skit i dom som gör så, med andra ord så är det suparkompisar och inga vänner. Det kallas utnyttja.. Du vet vem som står dig varmt om hjärtat.. Älskar dig <3

2010-01-29 @ 12:53:47
URL: http://malinhannalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

nä jag är ju inte det hehehe ja det gör jag också man har fått lära sig lite nu angående typ det..

Ja jag vet ju det :D

Älskar dig gumman puss <3

2010-01-29 @ 13:03:06
URL: http://majlis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0