Lördag

Hallosan idag!
Idag är man fortfarande förkyld :( vill att det ska försvinna nu!
Igår kom Grönan hem till mig vid halv åtta på kvällen.
Vi kollade på tv och snackade lite skit.Hade jätte trevligt,var längesen jag umgicks så med han.
Vi har bara träffats en snabb runda,för antingen ska han jobbat eller så har jag behövt gå nånstans.
Så det var mycket trevligt att umgås med han.Han gick hem vid tio halv elva för jag blev trött.
Brukar inte bli trött vid den tiden annars,men mådde ju inte bra igår iheller så det kan vara därför :P
Tack för igår vännen <3   P.s tror inget vi är bara vänner och han är gay :P

Händer idag då?
Ja kommer inte min bror Tommy idag,ska jag nog hem till mina underbara föräldrar och umgås med dom :)
Dom är de underbaraste föräldrarna som finns på denna jorden. Det är inte många som har det så bra som mig och mina syskon.
Jag vet inte vad jag hade gjort utan dom,jag hade aldrig klarat mig utan mina föräldrar eller syskon.
Älskar så mycket <3

Nu är det Screen actors guild awards 2010 så det ska jag se nu.

Skriver mer sen

Ha det gytt så länge..
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0