Tänker så!

Fy nu börjar det bli kallt i min lägenhet speciellt i storarummet för där funkar ju inte elementen som dom ska :(
Så man får tända ljus så det blir lite värmare och det är ju mysigt. Men hade varit mysigare om man hade haft någon som myser å värmer en :P
Men jag klara man ändå hehehe

Torsdag idag å då är det först Vampire diaries klockan åtta sen är det Criminal minds klockan nio me like =)
Skulle träffa Kyllan igår men hade en sån jäkla huvudvärk så jag orkade inte,så ska kanske träffa henne idag :)

I Tisdags pratade jag med min kompis han berättade att hans morfar var sjuk igen. Hans morfar hade fått en stroke för ett tag sen men blev bättre,men i tisdags hade han blivit sjuk igen å hade bara några dagar kvar att leva :( Men bara några timmar senare får jag ett sms å han hade gått bort. Tänker så mycket på min vän. Hans relation tills sin morfar är som vi är har vår farmor alltså vårt allt vår extra mamma.
Så jag är så ledsen för han och hans familj. Så nu mår min kära vän så klart inte så bra,hoppas bara han hör av sig om det är nått.
Sitter även å tänker på att fy vad livet är kort och tänker på alla som har gått bort från oss.
När jag var 18 dog min farfar en månad innan jag skulle bli 19 dog min mormor senare det året dog min kusin som även var min gudmor.
När jag var 20 gick min kusins pappa bort bara några dagar innan jul :( Han var även min pappas barndomsvän.
Sen har några av pappas vänner gått bort :( även min kusins sons pappa =(
En vecka innan jag skulle bli 23 dog vår vän Jimmy bort och det gjorde så ont när han försvan.
Saknar alla som har gått bort så otroligt mycket.
Sen har några andra gått bort som jag inte känner så,men lider så med dom som kände dom.
Jag tänker så att livet är alldeles för kort så varför ska alla bråka eller varför inte bara lev för sen är det försent.
För allt kan hända när som å hur som.
Så var inte långsinta eller ovänner ta hand om varandra å bara var så ska ni se att allt blir bra.
Tänk om man kommer ångra något när det är försent.
Nä vad sentimental man blev hehe Men dock så sant :P

Nä över till något helt annat ska snart ta å diska hade jag tänkt.
Ska bara dricka litta kaffe först hehe

Ja då har man fått skriva av sig lite idag.
Ha en bra dag alla
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0