Till Idol idag

Jag kan verkligen inte förstå varför goda människor råkar ut för dåliga saker.
Varför kan inte dåliga människor få det istället,som våldtäktsmän,mördare å misshandlare.
Vad är syftet med att det händer goda människor. Har aldrig förstått det.
Men hoppas på att hon blir bra igen.

I sådana hära lägen tänker jag på Kia,gör jag iförsej alltid men mer nu.
Det gör mig så ledsen för hon var också en god människa men klarade ju tyvärr inte det :(
Men hoppas på det bästa för hon andra,men hon kommer klarar det!
Tänker på dig/er



Nu över till något roligare om man nu kan göra det. Tror inte dom vill läsa dåliga saker utan roliga saker också..
Idag ska Jag,Malin,Mamma å moster Mona till malmö och kolla på Idol.
Jag och Malin ska tyvärr inte sitta med Mor å Mona :(
Men det ska bli kul att sitta där live,har aldrig gjort det förr kommer ju bli helt annat än att sitta hemma framför tv:n..

Imorgon ska jag å Malin till clubban :) Ja fler ska ju också dit hehe men vet inte än vem vi ska gå dit med.
Hoppas på Kotten kommer å att Jerry sitter med oss för då blir det ju lite roligare :P
Inte för att jag har tråkigt med Malin,men alltid roligare med fler folk innan clubban då..
Imorgon ska vi ha kul sis :D <3

Vet inte alls vad mer jag ska skriva...
Ha en trevlig helg på er alla
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0