Dagarna som har gått!

Ja nu var det ett par dagar sen jag skrev. Så får väl ta och skriva lite nu =)

Förra måndagen så kom min far å hämtade mig,körde till Ystad och hämtade Liam.
För på Tisdag morgon åkte mor,far å Liam till Egypten och kommer hem idag en vecka senare =)
Så idag kommer dom hem bruna och trötta tror jag :P Där var 38grader i skugan när dom kom dit förra veckan. Så jag förmodar att dom är jätte bruna. Förra året åkte dom med Liams store bror Samuel till spanien,så nu var det Liams tur :D
Verkligen kul för ungarna att åka iväg så där =)
Så hela den veckan har jag varit hos mor å far,har hjälpt malin att gå ut med nemo å så.
Malin och jag har inte umgåtts så mycket som vi har gjort nu på MÅNGA år.
Så det har varit skit roligt och så himmla härligt :D
Älskar dig min kära syster tack för dessa dagarna <3


 Malin och Jag :D <3




I Tisdags när dom åkte så åkte jag å Malin in till Entré på förmiddagen å shoppade lite.
För mig blev det jeans och sminka :D För Malin blev det också ett par jeans,smink och en tröja. Har säkert glömt något men men :P trevligt hade vi iallafall :D

I Torsdags blev det att jag klippte mig,men inte så som på bilden.
Utan det blev så här 
                

Men det är mycket snyggare i "verkligheten" hehe

I Fredags var jag hemma med syster yster, mycket trevligt hade vi :D <3
Sen på lördagen var Jenny,Kotten och Kalle hos mig å drack litta senare på kvällen kom Big T,hade jätte trevligt =) Tack tjejer å killar för en trevlig kväll.
Här kommer lite bilder från i Lördags...

 Kalle och Kotten!


 Kotten,Jag och Jenny + mina nya jeans :P


 Jag och Tony. och Tony vet inte vad det är han håller i hahahaha


I söndags blev det pizza med syster yster sen var det att bara chilla i soffan hela kvällen.
Igår var det tv och mc donalds som gällde :P
Ja vi har inte bara ätit skräpmat denna veckan hehe
Vi har faktiskt lagat middag till oss.
Förra veckan gjorde vi en skiiit god middag som Malin hade hittat på någons blogg :P Fy fan vad gott det var tackar hon som la ut receptet på sin blogg =) 

Både igår och idag har jag städat huset till mor å far hoppas dom blir glada. Men det blir dom nog :D
Sen resten av veckan vet jag inte vad som händer,mer än kolla på alla mina tv program :P =)
Fan vad jag gör en massa smilisar hela tiden hehe (smile) vet hur det stavas men skriver som man säger det hehe

Nä nu ska jag göra klart här hemma hos mina föräldrar sen ut med Nemo (systers hund) Malin är och jobbar men hade inte kunnat gå ut med han ändå :P

Nä se you later
Ha det bra allesammans :D
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0