Vill klippa mig!

Jag är så trött på mitt tråkiga hår vill göra nått drastiskt med det :P
Janet ville att jag skulle klippa å färga det som jag hade det för några år sen
                                                     Så här
     

Men har redan haft det så ju så vill göra nått nytt. Såg en bild på en skit häftig frisyr men tänkte nä kommer nog inte passa i det. Sen skickade Janet en bild å tyckte jag skulle ha det så,å då var det samma bild som jag hade kollat på. Men som sagt är rädd för att jag inte ska passa i det.



Så här fast kanske lite mer blonda slingor vid luggen på andra sidan.
Är skit sugen på det men vet inte om jag vågar.
Tänk så ångrar jag mig!
Hjälp mig!!!
Kommentera gärna å skriv vad ni tycker och om ni tror jag kommer passa i det.
Behöver litta hjälp!!!
Ska börja spara iallafall för det lär ju kosta en hel del :P

Nu är syrran å klipper sig och färgar håret,det är tack vare henne jag också blev sugen ju hehe
Men syster min behöver förnya sig lite det är hon värd :)
Jag tror att både jag å syster behöver börja om och förnya oss lite.
Men speciellt min älskade syster <3


Onsdag idag ja händer väl inte så mycket idag. Det är Grey's anatomy ikväll iallafall =)
Igår var det ju desperate housewives och  Cougar town.
I morgon börjar Vampire diaries fan vad nice.
Sen nästa vecka på torsdag börjar criminal minds efter Vampire diaries.
Så från och med måndag nästa vecka så är alla mina serier  för på måndagar är det csi.
Å fy vad jag har längtat efter Criminal minds världens bästa kriminal serie någonsin.
Det kunde ju börjat i morgon istället ju hehe
Sen på nätterna är det ju Nitro Circus :)
Fullspäckad med en massa tv serier hehe

Kom in på nått helt annat ju hehe Idag ska jag iallafall vara med syster kom jag på hehe Men sen ska hon hem å jag ska hem.
Så som sagt det händer inte så mycket idag.



Helgen som kommer ja då blir det att hjälpa en att flytta inte så kul men klart man ställer upp.
Inte så kul för den personen i heller :( Men finns där alltid för dig <3
Sen efter det vet jag inte alls vad som händer,får se om man gör nått denna helgen eller om man bara stannar hemma å tar det lugnt.


Nä nu ska jag kolla lite tv för Malin är väl snart klar hos frissan.
Ha det bra alla
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ulla

hej jag tycker du ska klippa lugg.du blir skit snygg i lugg.

2011-01-01 @ 13:04:17
URL: http://Ulla.com
Postat av: Helena

men klipp dig.det blir ju fint.gör det bara.klipp dig.du blir fin.

2011-01-03 @ 22:39:36
URL: http://Helena.com
Postat av: Olivia

Men ja klippte mig förra hösten.det blev jätte bra.

det kommer bli bra på dig.

2011-01-03 @ 22:42:10
URL: http://Olivia.com
Postat av: Lyften

Lyften har tyvärr ingen kommentar men den vill att du ska klippa dig i allafal.

2011-01-13 @ 14:54:43
URL: http://Lyften har tyvärr ingen blogg
Postat av: Kissekatt Adrian

jag vill du ska klippa dig nu.du vill klippa dig så gör det.klipp dig.jag kommer inte på mer att skriva.jag är bara en liten kissekatt.

2011-01-13 @ 15:11:07
URL: http://Kissekatt Adrian.blogg.com
Postat av: Krälmasken Krälis

Hej! jag heter Krälis.jag är en mask en krälmask. jag är bästis med Jerry och kompis med Sotis.dom är också krälmaskar.Men alla vill att du ska klippa dig! även maskar! klipp dig!

Postat av: Björne

Hej Björne!

Nu får du någonting roligt.

vet du vad marsmännen säger när dom kommer till jorden? -nej vadå?

-hej! jordgubbar!

ha!ha!ha! roligt va?!!

hälsningar

Vanna

2011-02-19 @ 18:19:04
URL: http://Björnes magasin/blogg.com
Postat av: Björne

Hej Björne!

Nu får du något roligt.

Lille-Per har varigt och köpt fyra liter mjölk.På vägen hem möter han en tant som frågar

-är det tungt?

Lille-Per säger

-nej,det är ju lättmjölk.

ha!ha!ha!ha! kul va??!!!

hälsningar

Gustav

2011-02-19 @ 18:28:18
URL: http://Björnes magasin/blogg.com
Postat av: Rigmor

Björne, vadå Lille-Per?

2011-02-19 @ 18:49:18
URL: http://Rigmor/bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0